همکاری سفرآلامو برای تغییر در روند کاری
نوشته شده توسط : سفرآلامو

همکاری سفرآلامو برای تغییر در روند کاری

 شما اتفاق می افتد به پرواز در در شب، یک لحظه به تحسین نمای 30،000 فوت – شهر شبیه به تکه تکه ای از sequins کشیده در کف کویر. لحظه ای با احتمالی غنی می شود (شاید یک داستان متفاوت باشد، مخصوصا اگر شما قماربازی کنید.)

اگر برای پرواز نمایشگاه بین المللی اجاره ماشین های 2016 پرواز می کنید، برای دید 30،000 فوت از صنعت اجاره خودرو آماده شوید. رویداد سالانه صنعت نیز دارای امکانات فراوانی است، زیرا شما تعهد کرده اید روزی چند روز از خرد کردن روزانه برای فکر کردن به تصویر بزرگ و بازگشت به خانه با راه هایی برای کسب و کار خود به سطح بعدی بروید.

که در رابطه با انجمن رنت ماشین () ارائه شده است، در تاریخ 17-19 آوریل 2016 ‘برگزار می شود. تنها رویداد طراحی شده برای صنعت اجاره اتومبیل در سراسر جهان، 2016 بیش از 800 نفر از 30 کشور را به خود اختصاص خواهد داد.

نکات برجسته این سال شامل آدرس های عمومی مربوط به قوانین یادآوری شده اخیر، امنیت ملی،  جهانی و ماشین متصل است. سمینارهای همزمان نشان دادن پاسخ به این چالش های عملیاتی خواهد بود.
همراه با هم

اجاره خودرو

 

به عنوان انجمن برای تجزیه و تحلیل، بحث در مورد و به دست آوردن اجماع در مورد مسائل عمده رو به صنعت کرایه ماشین امروز تبدیل شده است، و این سال استثنا نیست.
علاوه بر دو روز کامل از سخنان اصلی، سمینارها و برنامه های آموزشی، دارای 12 ساعت رویدادهای شبکه و یک سالن نمایشگاه با نزدیک به 100 غرفه دار است. عکس توسط جاون هندری.
علاوه بر دو روز کامل از سخنان اصلی، سمینارها و برنامه های آموزشی، دارای 12 ساعت رویدادهای شبکه و یک سالن نمایشگاه با نزدیک به 100 غرفه دار است. .

با اتخاذ قانون فراخوان به عنوان بخشی از لایحه حمل و نقل سال 2015، این وظیفه در حال حاضر بر روی اپراتورهای اجاره اتومبیل است تا قانون را درک کنند و با آن برخورد کنند. جلسه عمومی اصول اصلی قانون و مسیر آن را در قانون پوشش می دهد، در حالی که یک سمینار جداگانه برای تعریف قانون و معافیت های آن، و ارائه راه حل برای خدمات مشتری و چالش های عملیاتی اختصاص داده خواهد شد.

حمله تروریستی سال گذشته در ، ، با کمک یک ماشین اجاره ای انجام شد. سمینار نیز یک نماینده از وزارت امنیت داخلی برگزار می کند که در مورد شیوه های همکاری های اجاره اتومبیل می تواند خود را در فعالیت مشکوک آموزش ببیند و چگونگی گزارش آن را بیاموزد.

“ماشین متصل” گذشته از مرحله مفهوم گذشته است، چرا که الزامات تنظیم شده توسط حکومت با شروع سال 2020 آغاز خواهد شد. شرکت های اجاره اتومبیل – بزرگترین خریداران وسایل نقلیه جدید در کشور – در خط مقدم این تصویب قرار خواهند گرفت. ارائه توسط وزارت حمل و نقل به شرکت کنندگان در وعده ماشین متصل، اعمال تکنولوژی جدید، تغییرات در زیرساخت ها و آنچه که برای صنعت اجاره اتومبیل معنی می دهد، اطلاع خواهد داد.

از زمان آغاز فعالیت جهانی شدن خود در سال 2012، شرکت های سرمایه گذاری به وسیله ی ، و به بیش از 75 کشور در سراسر جهان گسترش یافته اند. پیتر اسمیت، معاون رئيس جمهور از جهانی برای شرکت های سرمایه گذاری، بحث در مورد گسترش در حال حاضر شرکت و چگونه شبکه خود را به یک سیستم جهانی متحد تبدیل شده است.





:: برچسب‌ها: رنت ماشین , اجاره ماشین , کرایه ماشین , اجاره خودرو , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: